Debiteurenadministratie
In het ledenportaal kunt u uw eigen ledenadministratie inzien. Heeft u een vraag hierover neemt u dan gerust contact op met ons kantoor, wij staan u graag te woord.
Heeft u een brief/e-mail ontvangen over een betalingsachterstand neem dan zo snel mogelijk contact op met één van onze medewerkers om onnodige kosten te voorkomen en de mogelijkheden te bespreken.
Komt u er zelf niet meer uit dan zijn er verschillende instanties die u hulp en inzicht kunnen bieden:
-Het Nibud biedt u tools en informatie die u kunnen helpen bij het grip krijgen op uw financiële situatie.
-U kunt bij uw eigen gemeente terecht voor hulp bij schulden. Bij elke gemeente is deze hulpverlening anders ingericht, neem daarom contact op met uw eigen gemeente voor meer informatie. De gemeente is verplicht u hierbij te helpen en zal samen met u kijken naar een passende oplossing.
-Is er beslag gelegd op uw inkomen? Via de website van Schuldenwijzer krijgt u snel inzicht hierin.
-Ervaart u serieuze klachten door financiële problemen en denkt u aan zelfmoord blijf hier dan niet mee lopen en neem contact op met één van de hulpverleners van 113 Zelfmoordpreventie via 0800-0113 (24 uur per dag anoniem bereikbaar).
-Heeft u een brief ontvangen van BoitenLuhrs dan adviseren wij u snel actie te ondernemen zodat de kosten niet verder oplopen. Zij zijn bereikbaar via 088 999 3666, voor meer informatie kunt u ook een kijkje nemen op hun website.
Bij klachten over het debiteurenbeheer kunt u een mail sturen naar Mandy Martens (hoofd administratie) via mt@hnvb.nl. Vermeld hierbij altijd duidelijk uw naam, de VvE, hoe wij u kunnen bereiken en uw klacht. U ontvangt binnen twee werkdagen een bevestiging van ontvangst en binnen uiterlijk veertien werkdagen een inhoudelijke reactie op uw klacht.
Mocht u na afloop van mening zijn dat uw klacht niet goed is afgehandeld dan kunt u terecht bij de geschillencommissie. Hierover volgt later meer informatie.